zondag 20 november 2011

merry crismas

goede morgen lieve blogg vrienden ik heb eindelijk mijn eerste kerstkaartje gemaakt en met deze geweldige afbeelding van warren ik heb een tijdje terug een geweldig kerstpakket gewonnen bij kath met allemaal afbeeldingen van dit geweldige konijn tja ik heb iets met konijnen ze behoren tot een van mijn lievelings dieren, dus ik was ook heel blij hier mee.
het papier is van maja design een geweldige paperpad.
hoop dat jullie hem ook weer leuk vinden.
bedankt iedereen weer!!!
xx petra

10 opmerkingen:

  1. Het is een echt schatje Petra leuk kaartje!
    Poeh je eerste kerst kaart haha!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this bunny, his feet look like snow shoes.
    Beautiful card, embossing looks like snow. Wonderful coloring.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous Petra, love the fantastic black and white with that splash of red!!! That rabbit is wonderful and such run!!!
    love
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute Petra...! great image and pretty colours too sweetie...!

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aw so cute petra.i love the sweet image and your design is stunning ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your adorable cute card Petra.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He's so cute Petra. Love the touches of snow around his feet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love your super cute warren card petra...thanks for your lovely kind comments...big hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra

    Het eerste wat ik dacht toen ik je kaartje zag was.....is er al sneeuw....dan ga ik meteen naar buiten sneeuwballen gooien LOL Ik heb normaal een hekel aan winter, kan je nagaan wat je kaartje met mij doet !

    Lieve groetjes
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen